Thursday 22 January 2015

Hemma i England bites the dust

Ugh! Jag trodde jag skulle klara att skriva två bloggar, min engelska och den här, när Kirby började förskolan, men jag klarar det helt enkelt inte. Mellan konsten, den andra bloggen, företaget, allt springande fram och tillbaka för att lämna och hämta barn, skötning av hemmet och så vidare funkar det bara inte. Särskilt inte med en rygg som krånglar. Så det är med tungt hjärta jag bästämt mig för att stänga bloggen. Om ni vill fortsätta ha kontakt med mig kan ni hitta den engelska bloggen på artfullycarin.com

Jag kommer naturligtvis att fortsätta hälsa på och stödja de utlandssvenska bloggare jag kommit i kontakt med under tiden. 

Kramar till er alla, och tack för den här tiden.

4 comments:

  1. Så tråkigt! Har undrat vart du tog vägen. Få se om jag letar på dig på din andra blogg då. Lycka till med allt o hoppas du blir bättre i ryggen!

    ReplyDelete
  2. Så synd. Då får jag hålla mig ajour på din andra blogg och hoppas att du kommer med tips från Bedfordshire. Jag förmedlar de gärna. Har du lust att göra en Topp fem eller tio över Bedfordshire så får du gärna gästblogga.

    ReplyDelete
  3. Tråkigt att höra, men ibland kan man bara inte göra allt, tyvärr. Hoppas vi kan hålla kontakten.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete